Actual People
Er is een nieuwkomer in het low-budget filmmaken: acteur, regisseur en schrijver Kit Zauhar. Met haar wrange, dappere en scherpzinnige eerste film richt ze zich op de postdoctorale ontsporing van een Aziatisch-Amerikaanse studente en brengt ze een unieke charme naar de onafhankelijke cinema.