After Yang
Wanneer een androïde, het geliefde speelgoed van zijn jonge dochter, storing heeft, gaat een vader op zoek naar een manier om hem te repareren. Tijdens zijn zoektocht ontdekt hij het leven dat aan hem voorbij is gegaan en vindt hij de band met zijn vrouw en dochter terug.
In dit weemoedige, intelligente drama vormt een dansscène de verrassende aanleiding voor een familiecrisis. Kogonada’s film, die zowel reflecteert op interculturele adoptie als op de kracht van herinneringen aan dierbaren, is een bewijs van de kracht van sciencefiction om tedere inzichten te bieden.