Aftersun
In een verouderd vakantieoord koestert de 11-jarige Sophie de zeldzame tijd samen met haar liefhebbende en idealistische vader Calum. Twintig jaar later worden Sophie’s tedere herinneringen aan hun laatste vakantie een krachtig en hartverscheurend portret van hun relatie.