Alexander the Last
Een sensueel en intiem portret van een jong huwelijk. Het focust zich op een getrouwde actrice en haar relatie met haar man, zus en mede-acteur in een stuk. Alexander the Last schijnt een licht op de uitdaging om monogaam te blijven te midden van seksuele en creatieve verleidingen.
Met indie it-girl Jess Weixler! Dit lo-fi drama van de ongelofelijk productieve en controversiële Joe Swanberg is een van zijn beste films. Een speels, sensueel en intiem portret van een jong huwelijk. Met Noah Baumbach als producent en David Lowery als scriptschrijver!