Alps
Een verpleegster, een paramedicus, een turnster en haar coach vormen een geheime groep genaamd “Alps.” Ze helpen nabestaanden bij het verwerken van hun verdriet door recent overledenen te spelen. Naarmate de verpleegster zich steeds meer in haar rol verdiept, beginnen grenzen te vervagen.