An Odd Turn
Francisco Lezama’s eigenzinnige komedie, winnaar van Beste Korte Film op de Berlinale, ziet het leven voor wat het is: absurd, alledaags en vol toevalligheden. Een wirwar van moderne fenomenen als datingapps en vreemde valuta plaatst An Odd Turn volledig in het heden vol verrassingen.