Apocalypse Now
Vietnam, 1970. Kapitein Willard gaat stroomopwaarts om Kolonel Kurtz om te leggen, een bekende officier die krankzinnig is geworden. Op een marinepatrouilleboot gevuld met slimme kinderen, een luchtcavalerie officier, en een freelance fotograaf, begeeft Willard zich in vijandelijk grondgebied.