Een zachte indie van schrijver-regisseur Olivia Silver. Dit vader-dochter roadtripdrama legt de moeilijke overgang van kindertijd en adolescentie vast. Met de grote Amerikaanse acteur John Hawkes! Arcadia nam de hoofdprijs op de Berline Generation mee: de kristallen beer.