Ashes
Palme d’Or winnaar Apichatpong Weerasethakul werd uitgedaagd om een korte film te maken door middel van een unieke, met de hand aangedreven filmcamera: de Lomokino. Het resultaat, Ashes, is vreemd en speciaal: deels diavoorstelling, deels film, deels dagboek—maar allemaal cinema.