Asparagus
Suzan Pitts baanbrekende surrealistische film werd een culthit tijdens de middennachtelijke vertoningen met David Lynch’ Eraserhead. De film duikt in de mysterieuze diepten van ons onderbewustzijn en evenaart de bizarheid van de Lynchiaanse verbeelding, met spermatozoale golven en al.