B for Boy
Met een dramatisch verhaal als kern is B for Boy een diep realistische en kritische blik met zachte en poëtische tinten. Deze sterke toevoeging aan de Nigeriaanse filmwereld onthult het ingebakken seksisme in de maatschappij, en de strategieën die het volhoudt zodat vrouwen weinig te zeggen hebben.