Babysitter
Monia Chokri’s pastelkleurige en retro-gestileerde 2de speelfilm is een gedurfde takedown van nonchalante vrouwenhaat en een kritiek op de cultus van het moderne moederschap. Babysitter, gefilmd op 35mm, is een gedurfd en grappig statement van de Québécois regisseur en ster van Xavier Dolan’s films.