Bad Seed
Henry Pasquier is de verwende zoon van een rijke dokter. Hij ontdekt spanning, romantiek en een doel in zijn leven wanneer hij onverwachts terecht komt in een georganiseerde bende van autodieven. Hij valt voor Jeanette, die als lokaas wordt gebruikt door de groep.
Dit is een verborgen schat: het regiedebuut van Billy Wilder is een komedie gemaakt in Frankrijk, tussen zijn vlucht van Duitsland en zijn aankomst in Hollywood in. Met Danielle Darrieux (Madame de…) toont het Wilders zoetzure gevoeligheid door romantiek, cynisme, komedie en drama te combineren.