Nicolas Winding Refn speelt oneerbiedig met de religieuze iconografie van Italië en komt akelig dicht bij heiligschennis in deze erotisch geladen korte film. Deze reclame, gemaakt voor motormerk MV Agusta ging in première op het filmfestival van Venetië en geeft zich over aan heerlijke verleiding.