Na vijf jaar studeren in Parijs heeft Arash zich niet kunnen aanpassen aan het leven daar en besluit terug te keren naar Iran. Zijn twee vrienden Hossein en Nima worden opgeschrikt door het nieuws. Ze willen niet dat hij gaat en nemen hem mee op reis door Frankrijk – in de hoop dat hij zal blijven.