Being John Smith
What’s in a name? Heel veel, volgens dit portret van de kunstenaar als oude man van avant-garde legende John Smith. Verteld met zijn kenmerkende humor, verwijst deze ondeugende studie van zelfidentiteit naar de diepere mysteries die schuilgaan achter bescheiden namen en eenvoudige oppervlakken.