Blue Boy
We kijken naar sekswerkers die luisteren naar hun eigen ervaringen, terwijl ze naar ons staren. Blue Boy is een provocatieve driehoek van machtsverhoudingen tussen camera, onderwerp en kijker. Manuel Abramovich neemt ons mee in de complexiteit van sekswerk op inventieve en effectieve wijze.