Een story over hoop in een cynische wereld. Dit emotionele drama gaf kindactrice Naaz een Special Jury vernoeming op het Cannes Filmfestival. Boot Polish bevraagt menselijke waarden door het verhaal van een broer en zus. In wezen is het een levensbevestigende film over de menselijke geest.