Borgman
De raadselachtige zwerver Camiel Borgman komt het leven van een gezin binnen en ontrafelt hun zorgvuldig samengestelde levensstijl. Al snel heeft de charmante en mysterieuze figuur de vrouw, kinderen en kinderjuf onder zijn betovering in een berekende poging om hun leven over te nemen.
Het archetypische verhaal van een buitenstaander die de waarden van een middenklassefamilie verstoort wordt verkend in deze thriller van Alex van Warmerdam. Een modernistische fabel over kwaad en huiselijkheid (met donkere humor!): Borgman is een ervaring die je waarschijnlijk nooit zal vergeten.