Broadway by Light
De beroemde filmmaker-fotograaf William Klein stierf in 2022, en liet een carrière met eclectische, visueel buitengewone thema’s na. Zijn eerste film, Broadway by Light, is een avant-gardistische korte film, gevuld met de kleurrijke, abstracte pop neon lichtshows van Manhattan.