Buffalo Juggalos
Een experimenteel onderzoek en een viering van de Juggalo subcultuur in Buffalo, New York. Surreële scènes van lange en statische takes tonen de Juggalo’s bezig met hun favoriete activiteiten — dat is vooral het creëren van chaos.
Amerika, land van de subculturen! Deze prijswinnende korte film is een experimentele documentaire over de opstandige fans van hiphopduo Insane Clown Posse. Het volgt ze in hun natuurljike habitat, met een schuin oog naar de Americana en minachting voor gewone verhaallijnen. Maak je klaar voor chaos.