Bug Diner
Deze orgiastische korte stop-motionfilm werd bekroond op Sundance en SXSW en is een komische en serieus wulpse visie op de oerdriften. Onvergetelijke beelden van niet-menselijk vrijen en intimiteit vangen het plezier en verlangen, en maken van Phoebe Jane Hart een regisseur om in de gaten te houden.