Burning
Dit sensuele en sinistere verhaal over obsessieve liefde van Lee Chang-dong brandt met het vuur van onheil. Met Steven Yeun en nieuwkomer Yoo Ah-in in de hoofdrollen, verdraait Burning een verhaal van Haruki Murakami tot een diepgaande analyse van mannelijk geweld en het hedendaags kapitalisme.