Voor een tentoonstelling die uiteindelijk nooit heeft plaatsgevonden vroeg het Centre Pompidou de filmmaker om in beelden te antwoorden op de vraag: Waar ben je, Leos Carax? Hij probeert een antwoord (vol vragen) te geven over zichzelf en “zijn” wereld.
Leos Carax, het visionaire brein achter Holy Motors en Annette, keert terug met zijn meest persoonlijke film: een 41 minuten-durende collage van zelfportretten. It’s Not Me verweeft politieke en filosofische geschiedenis tot een Godardiaanse dans van ideeën en is een stilistisch fascinerend werk.