Kan een vader zweven tussen de slechtste of beste ouder zijn ter wereld? Dit vrije drama van schrijver-regisseur Matt Ross, met in de hoofdrol Viggo Mortensen, stelt juist die vraag. Een regelrechte hit en publieksfavoriet op Sundance in 2016.