Celine and Julie Go Boating
Rivette roept de geesten op van Marcel Proust, Lewis Carroll, en Henry James in een van zijn meest geliefde films. Een charmante, grillige ode aan vriendschap—met Juliet Berto—en een inventief meta-mysterie die de geneugten van film, verhaallijnen en toeschouwers viert.