Apichatpong Weerasethakuls betoverende film zit vol humor, dromen en tederheid en ontvouwt zich als in een trance. Met zijn kenmerkende slow cinema brengt de filmmaker Thaise spiritualiteit in het alledaagse, waardoor een bezoek aan een ziekenhuis een prachtige, griezelige ervaring wordt.