Chained for Life
Mabel, een goedbedoelende Hollywoodster, speelt de rol van een blinde vrouw in een horrorfilm over afwijkingen, geregisseerd door een egocentrische Duitse filmmaker. Naarmate de opnames vorderen, wordt Mabel langzaam verliefd op haar vriendelijke Britse tegenspeler Rosenthal.
Aaron Schimbergs onclassificeerbare tweede speelfilm daagt de normen van schoonheid en representatie in cinema uit en satiriseert ze. De film schommelt tussen bizar, komisch en zelfs melodramatisch, maar blijft verrassend en teder dankzij de prachtige vertolkingen van Jess Weixler en Adam Pearson.