Na de dood van zijn vrouw is een corrupte koopman van plan zich te ontdoen van zijn schoondochter, de erfgenaam van het fortuin en het luxe huis waarin ze wonen. Om zijn complot te dwarsbomen, roept de schoondochter de hulp in van haar bediende, niet wetende dat ze aan twee kanten speelt.
Mohammad Reza Aslani’s melodrama werd gevonden in een kringloopwinkel en werd op wonderbaarlijke wijze gerestaureerd. Sensueel overgoten met weelderig kant en parels, barst deze decadente parabel over de ziekte van rijkdom uit in een uitzinnige draaikolk van moorddadige manie en koortsachtige lust.