Chevalier
Athina Rachel Tsangari, een bepalend lid van de Griekse New Wave die bekend staat om haar rijke allegorieën en rigoureuze stijl, waagt zich met deze satire aan een wrange komedie. Aan de hand van een fantasierijke microkosmos werpt Chevalier een kritische blik op mannelijkheid en zijn absurditeiten.