Cinnamon
Cinnamon biedt een blik op de wereld van Afro-Amerikaans drag-racen. Het volgt de vaste routine van een bankbediende en een monteur terwijl ze zich voorbereiden op een race. Maar wanneer de routine doorbroken wordt, komt de uitslag van de race in het geding.