Cold Meridian
Na In Fabric werd Peter Strickland verliefd op ASMR, en zijn passie is sindsdien alleen maar gegroeid. Deze hypnotiserende korte film is een mix van voyeurisme (je vraagt je af wie er naar wie kijkt), het wassen van haren en dans. Luister met koptelefoon naar de bijzondere en sensuele klanken.