Deze korte mockumentary zit vol komische zijsprongen, waaronder een professionele kerstman die troost zoekt in een plotseling koud geworden stad in Brazilië. Kleber Mendonça Filho’s inventieve visie op aanpassing aan klimaatrampen is dystopisch maar heerlijk geestig, en wordt met de dag relevanter.