Come Drink with Me
Met een iconische rol van Cheng Pei-Pei (Crouching Tiger, Hidden Dragon) gaf dit op vrouwen gerichte meesterwerk het startschot voor de wuxia-revival van de jaren zestig. Regisseur King Hu creëert in kleine ruimtes een dynamische film, aangedreven door de balletkunsten van de hoofdrolspeelster.