Cut
Deze filmt toont hoe boeren in Valle del Cauca, Colombia, suikerrietvelden oogsten door gebruik van kapmessen. Het hypnotische ritme van de tijdloze (maar tegelijkertijd snel uitstervende) handwerk wordt op meesterlijke wijze weergegeven door middel van 16 mm film.