Dahomey
De film van Mati Diop, die in 2024 de Gouden Beer won, gebruikt levendige fantasie om belangrijke kwesties als zelfbeschikking en restitutie over te brengen. Deze boeiende film geeft een stem aan diegenen die niet gehoord worden in internationale musea en verandert ons begrip van kunst en cultuur.