Damage
Conservatief politicus Stephen Fleming is getrouwd met Ingrid en heeft twee kinderen: Martyn, een briljant politiek verslaggever, en Sally, een slimme, nieuwsgierige tiener. Zijn politieke carrière stort in wanneer hij geobsedeerd raakt door Anna, de minnares van zijn zoon.
Een jonge Juliette Binoche en een wolfachtige Jeremy Irons zetten het scherm in vuur en vlam in dit erotische drama. Dit heerlijke verhaal over verboden verlangen, een van de laatste films van de grote Louis Malle, snijdt door tot het incestueuze hart van de Britse upper class.