Dammi
Deze diep persoonlijke korte film van Yann Mounir Demange ademt liefde en kwetsbaarheid. Prachtig geleid door Riz Ahmed en met ontwerpen van modehuis AMI, tovert Dammi een unieke vervoerende visie van Parijs voor zijn dromerige verkenning van culturele identiteit en familiebanden.