Dead Knot
Verlangen is (letterlijk) een marteling in Sek Kei’s transgressieve ontleding van beladen queerheid, geschreven door John Woo, die ook de hoofdrol speelt. Dead Knot, meeslepend gefilmd in pulserend 16 mm en voorzien van een soundtrack met smachtende flamencoklanken, broedt op gekwelde passie.