Desire Pie
Alleen al van het gevoel van vlees tegen vlees ontspringt een glorieuze regenboog van sensatie in Lisa Crafts cel-animatie erotica. Desire Pie vangt vleselijk vuurwerk in levendige kleuren en viert de magie van seks met aandoenlijk nederige lichaamsdelen en extravagante posities.