Die My Love
Moederinstincten en seksuele driften klinken als glasscherven in een blender in dit compromisloze portret van een vrouw op het randje. Regisseur Lynne Ramsay prikkelt met Die My Love de blootliggende zenuwen van delirium en verlangen, met Jennifer Lawrence en Robert Pattinson in een pas de deux.