Discipline
De hypnotiserende korte film van Mona Fastvold, met muziek van Daniel Blumberg, wordt gekenmerkt door dezelfde meeslepende ritmes als in The Testament of Ann Lee. Met anonimiteit en synchroniciteit die plotseling omslaan in overgave, is Discipline een griezelige studie van het meisjeszijn.