Drinking Buddies
Luke en Kate zijn collega’s in een brouwerij in Chicago waar ze hun dagen doorbrengen met drinken en flirten. Ze passen perfect bij elkaar — alleen hebben ze allebei een relatie. Maar weet je wat de grens tussen “vrienden” en “meer dan vrienden” echt doet vervagen? Bier.