Drie jonge vrouwen ontsnappen voor drie weken uit Parijs naar de Franse kust, waar ze de aandacht trekken van een lokale zeiler en een ongelukkige collega van werk. Het trio neemt zijn intrek in een oud familiehuis voor een vakantie vol verrassingen, driehoeksverhoudingen en uitgebreide maaltijden.