Early Spring
In deze ontroerende film worden wellustige blikken uitgewisseld tijdens het ochtendverkeer. Yasujirô Ozu beschrijft een generatie die op zoek is naar afleiding en schetst de verveling van de jonge en rusteloze mens, die zich vastgrijpt aan de onontkoombare verlangens die een leven vormgeven.