Eight Postcards from Utopia
Deze nostalgische supercut van heerlijk kitscherige mediavondsten is een bijtende film die geestig de waarheid over geld en succes blootlegt. Achter de botte boodschappen van televisiereclames ontdekken filmmaker Radu Jude en filosoof Christian Ferencz-Flatz schadelijke politieke boodschappen.