El Planeta
Het is niet gemakkelijk om blut te zijn met een dure smaak. Een moeder-dochter duo vindt manieren om te bedriegen in dit deadpan debuut van rijzende ster Amalia Ulman. Ulman vertaalt de traagheid van Hong Sang-soo naar het Spanje van na de crisis en geeft een absurde, tedere kijk op oplichting.