Entracte
Een meisje, een jongen, een spook. Wat popmuziek en luidruchtige rock. Ondertussen vervaagt de jeugd.
De Franse filmcriticus-filmmaker Yann Gonzalez (Knife + Heart) regisseerde deze provocatieve doch vluchtige korte film over een geïrriteerd jong koppel. Etrancte zweeft tussen doodgewoonheid en hyperstyliste; het werd zelfs vertoond op de Directors’ Fortnight in Cannes.