Exhibition
Het koppel D, een performance kunstenares, en H besluit om hun huis te verkopen waarin ze twee decennia in gewoond hebben. Ze nemen afscheid van hun gedeelde geschiedenis onder één dak en dat brengt tevens angsten, herinneringen en dromen naar de oppervlakte.
Een indringende verkenning van niet alleen een huwelijk tussen kunstenaars, maar ook van hoe je huis je leven vormgeeft. Het met glas omhulde huis van James Melvin in Londen speelt een even grote rol als het echtpaar dat erin woont: Viv Albertine van The Slits en kunstenaar Liam Gillick!