Met ’s werelds grootste Christusbeeld dat boven de protagonisten opdoemt, won Małgorzata Szumowska haar tweede Zilveren Beer. Het betoverende en donker komische drama Mug is een indringend onderzoek naar identiteit, liefde, religie en vooroordelen in een kleine Poolse gemeenschap.